luni, 23 septembrie 2013

Articolul nr. 1000

Dragii mei cititori,
Mi-am dat seama că articolul anterior a reprezentat postarea mea cu numărul o mie pe acest blog, ceea ce e un oarecare motiv de bucurie si de sărbătoare :-)
Vă mulţumesc pentru că am ajuns împreună la această bornă, chiar dacă în ultima perioadă harnicia mea aici nu a fost debordantă şi vă aştept să ne întâlnim aici şi în continuare. Iar ca întâlnirea noastră să fie mai interesantă, vă aştept propunerile pentru teme de dezbatere sau subiecte de interes.

PS: În altă ordine de idei, vă îndemn şi mă îndemn să profităm de ultimele zile ale ediţiei 2013 a Festivalului "George Enescu", care a reunit şi anul acesta elita muzicii clasice mondiale la Bucureşti şi să ne bucurăm în aceste zile de sfârşit de septembrie de artiştii invitaţi să concerteze în ultima săptămână de festival.

Niciun comentariu: