duminică, 4 noiembrie 2012

Emil Pantelimon, cel mai tânăr deputat

Astăzi am participat la evenimentul de lansare a candidaturii lui Emil Pantelimon pentru Camera Deputaţilor în colegiul din Sfântu Gheorghe, Covasna. Motive să fiu prezent la Centru Arcuş din Sfântu Gheorghe, unde a avut loc manifestarea, am avut multe şi greu de sintetizat în câteva cuvinte: Emil este un tânăr plin de energie, cu proiecte ambiţioase pe care are ambiţia de a le duce la capăt, este o speranţă pentru viitorul PNL - din fericire, partidul a înţeles că este o soluţie chiar pentru prezent - , Emil este colegul meu, Emil are o personalitate puternică, care şi-a atras drept susţinători personalităţi pe măsură (să o menţionăm aici doar pe Felicia Filip din pleiada de invitaţi de onoare veniţi să-l susţină azi pe Emil Pantelimon).

În plus, spuneam şi astăzi că mă aştept ca patriotismul local al comunităţii din secuime să funcţioneze în sens bun, iar alegătorii din Sfântu Gheorghe, maghiari sau români, să aleagă pe unul de-al lor, şi nu pe un trimis din alt judeţ, doar pentru că se revendică drept reprezentant al minorităţii.

Cu patru ani în urmă, aflat eu însumi în rolul de candidat pentru Parlament, am participat, chiar dacă fără succes, la acea cursă sub deviza "Cel mai tânăr deputat pentru Bucureşti". Sper ca astăzi să fi participat la lansarea campaniei celui care va fi cel mai tânăr deputat din Parlamentul României.

4 comentarii:

ADRIAN spunea...

Sper sa aiba succes desi nu vad cum sa castige, in sistemul de vot actual, intr-un colegiu maghiar. Doar la redistribuire, daca aritmetica face posibil acest lucru.

Dar ce naiba facem noi in colegiul nostru ?? Cum [...] sa votez eu cu Gabriel Mutu? Asa ceva n-o sa se intample. Din pacate pentru USL. Si chiar sper sa si piarda.

Lilick spunea...

Nu-l cunosc pe Emil Pantelimon. Dar pentru ca si tu ai fost cel mai tanar candidat, si pentru ca eu te-am sustinut atunci, am incredere sa il sustin si pe Emil Pantelimon. Voi mai cauta si alte date despre el. Multumesc pentru recomandare!

Cartusel spunea...

Mult succes!

Liviu Jicman spunea...

@ Adrian
Avand in vedere si competitia maghiaro-maghiara din colegiu (cu candidati teleportati de la centru), n-ar trebui sa fie o candidatura lipsita de sanse.
Pe de alta parte insa, inca din momentul inscrierii in cursa, inainte de a cunoaste contracandidatii, Emil Pantelimon a dat dovada de curaj, dar si de devotament pentru partid, pentru ca si-a asumat apriori misiunea de a strange voturi, chiar daca vor fi pentru el (speram) sau pentru alt candidat USL. Asa cum si eu in 2008 in primul rand alergam pentru partid si doar cu slabe sanse si la mare noroc, pentru mine. Si asa ajung si la raspunsul la a doua intrebare: in colegii votam candidatii USL, in primul rand pentru ca proportionalitatea mandatelor va fi calculata la nivel national, iar un scor de aprox 60% este necesar. Candidatii din Bucuresti cred eu ca vor trage pentru scorul national si majoritatea vor tinde spre 60%, sper sa nu fie in situatia de a se bate pe un vot decisiv peste 50%.

@ Lilick

Iti raman recunoscator pentru sustinerea de atunci. A insemnat foarte mult pentru mine si ca mobilizare