sâmbătă, 14 iulie 2012

STOP sms-urilor de la Orange

Orange România, o companie multinaţională care se vrea serioasă, care vrea să fie în top 10 companii din România, dar care procedează ca ultimii bişniţari de alba-neagra de la colţul străzii, păcălindu-şi şi intoxicându-şi clienţii - adică pe cei care-i plătesc şi pe banii cărora îşi asigură existenţa, cu cel mai de anvergură spam de pe piaţa românească: sms-urile promoţionale mincinoase.
Un Land Rover, 8000 Euro, telefoane, pe scurt, o viaţă de vis vom primi dacă trimitem un sms care ne costa 1 euro, dar primim in schimb GRATUIT :-)))))) 17 sms-uri.
Am întrerup odată seria âepelor anul trecut. Mesajele au reînceput în primele luni ale acestui an. Am sunat din nou la organge şi am primit asigurări că nu voi mai primi. De azi, victorie!!! le primesc din nou!
De ce? Pentru că nu am dat eu, înainte să reînceapă sms-urile, un mesaj în care să scriu "Stop"
Adică, pentru că nu i-am rugat eu pe cei de la orange să nu-şi bată joc de mine, să nu abuzeze de numărul meu, să nu-şi folosească baza de date de clienţi ca pe o imensă bază de date cu fraieri numai buni de a fi ţepuţi. Nu ştiu unde au învăţat cei de la Orange arta nesimţirii portocali.
În loc de sms, le scriu aici celor de la orange: STOP!!!

3 comentarii:

Liliana spunea...

Primesc zilnic sms de la 123 si de la 366, cum scap de ele nu ai idee?

spiri spunea...

trimite mesaj la 366 STOPDTOT

Anonim spunea...

vaaaaiii... cata dreptate ai!!! si eu am participat la un concurs la 123, si nenorocitii imi trimit mesaje de la 366 , dupa cativa ani de cand am participat la concursul ala mincinos de la 123. Am sunat si cica eu m-am abonat, hotii si banditii, ca am probleme cu barbatul din cauza lor, firma de rahat, cand imi expira abonamentul ma portez si sa isi bage in fund Orange-ul lor ca le sunt clienta de vreo 15 ani cred si nenorocitii fac magarii de-astea!!!!