luni, 2 iulie 2012

Primele şedinţe ale Consiliului Local S6 şi decizii organizatorice

Am rămas dator cu articole noi pe blog, dar asta nu înseamnă că am dispărut. Şi chiar dacă sunt momente în care scriu mai rar, voi continua să folosesc acest mijloc ca să comunic cu dumneavoastră, să primesc propuneri, provocări, interpelări etc.

Revenind la activitatea noului Consiliu Local al Primăriei Sector 6, despre care începusesm să scriu în articolul precedent, este important să menţionez că, pe lângă procesul de constituire al noului organism, tot la prima şedinţă a fost ales cu o largă majoritate viceprimarul Sectorului 6: Gabriel Petrea, reprezentantul PSD.
Cred că e un semnal bun că un tânăr a primit şansa să-şi demonstreze energia şi seriozitatea din această funcţie, iar faptul că Gabriel Petrea are în spate o echipă puternică de tineri este încă un avantaj. Cum am avut ocazia să îl cunosc pe Gabi de mai bine de patru ani, n-am avut ezitări la votul din consiliu.

Între timp, am ajuns deja la a doua şedinţă, pe 28 iunie, una cu caracter extraordinar, în cadrul căreia s-a făcut, după consultări, discuţii şi voturi, repartizarea consilierilor în comisiile de specialitate.
Eu voi activa în Comisia de Buget-Finanţe, dar şi în Comisia Juridică, de Disciplină, Apărare a Ordinii Publice şi Probleme Sociale.

7 comentarii:

ADRIAN spunea...

am eu o problema cu ordinea publica ... frecvent in parculetul de langa podul Grant sunt diversi retardati care hahaie, rad isteric batand din palme in toiul noptii. Cand le pica mai bine o zic pe aia cu "cine tine cu Steaua-aa, sa-i ... familia!". Cainii care s-au regrupat (sunt niste doamne care au grija sa-i hraneasca si sa-i stranga asa ca acum se aud scancete de pui - deci vor fi si mai multi) dupa ce-i luasera in sfarsit din tarcul improvizat latra in nestire. Noaptea trecuta s-au potolit petrecaretii abia pe la vreo 3,30 asa ca si latratul cainilor s-a mai domolit. Nu mai zic de cretinii aia care-si ambaleaza motocicletele gonind pe Giulesti.
Exista vreo solutie? Ma tem ca nu, ramane teapa mea ca am cumparat un apartament taman aici ...

Anonim spunea...

Buna,
Daca doriti sa facem un link exchange 3 way cu siteul www.wowjocuri.ro cu titlul "jocuri" astept mailul dvs cu linkul si titlul cu care doriti sa va adaug in schimb eu va adaug pe 3 siteuri:
www.epresa.ro
www.jocuribarbie.gougou.ro
www.jocuridegatit.gougou.ro
toate cele 3 siteuri sunt indexate in google au pagerank si trafic aprox 1000 de viz zilnic
astept mailul dvs indiferent de raspuns
multumesc
costel_box@yahoo.com

ADRIAN spunea...

Sriu ca este un subiect meschin dar pe mine maintereseaza ...
Drept care azi, dupa ce unii dadeau cu ciocanul in niste mobilier vechi producand niste restri pe domeniul public am trimis textul asta la adresa de mail a politiei locale 6:

"Va atasez o imagine a bretelei de coborare catre Calea Giulesti de pe podul Grant (...)
Nu numai ca drumul de acces catre aceste adrese este catastrofal dar el mai este si sugrumat de depozite ad-hoc de gunoaie a caror sursa nu o cunosc. Dat fiind ca exista o constructie noua si care cu certitudine nu respecta autorizatia de construire prin diverse inchideri cu tamplarie menite sa mareasca suprafata construita, nedata in folosinta, deci probabil fara contract efectiv cu serviciile de salubritate, as putea crede ca asta e sursa respectivelor gunoaie.

Totusi, va rog sa luati in calcul persoane neidentificate care practica vagabondajul si care rascolesc aceste gunoaie si depoziteaza alte resturi din dezmembrarea unor piese de mobilier aduse acolo (a se vedea fotografia atasata).

Cred ca neglijati aceasta zona, mai ales noaptea cand, foarte frecvent, diverse persoane striga, bat din palme, canta sau asculta muzica foarte tare mult dupa miezul noptii in zona bancilor existente in perimetrul spatiilor verzi.
Va rog sa luati masuri pentru a inhiba aceste comportamente antisociale care nu numai ca sunt un atentat la ordinea si linistea publica de care va ocupati dar, pe termen lung, vor genera un mediu social a carui notorietate imi va scadea valoarea locuintei."

Sunt curios daca de acolo va catadicsi cineva sa-mi raspunda. Ca pusca cu luneta inca nu mi-am luat ...

DAC spunea...

Buna ziua,

Va rog sa publicati decizia din 12 iulie 2012 a noului primar din S6 care a stopat ridicarile auto (exceptie auto pe zebra si in intersectie), deoarece au inceput sa ridice din nou masini in Drumul Taberei, fara a tine cont ca datorita lucrarilor de metrou au fost desfintate locuri de parcare.
Eventual va rog sa specificati daca este o noua decizie privind ridicarile auto ulterior acestei decizii.

Joanne spunea...

Buna ziua,

As dori sa stiu si eu unde as putea gasi hotararea consiliului local din data de 12.07.2012 privind ridicarea masinilor in sectorul 6.

Va multumesc anticipat!

Liviu Jicman spunea...

Buna ziua!

Voi cauta informatia respectiva.
PS: Rugamintea mea ar fi ca eventualele comentarii, intrebari, chiar daca sunt off-topic, sa le postati la cele mai recente articole, mai ales daca e nevoie de feedback din partea mea, altfel exista riscul sa nu le observ, cum s-a intamplat cu acesta, peste care am dat intamplator cu mare intarziere. Multumesc!

Liviu Jicman spunea...

In 12.07.2012 si nici in alta sedinta a Consiliului Local Sector 6 din anul 2012 nu s-a adoptat o hotarire privind ridicarea masinilor. Daca imi dati o adresa de email, va voi transmite hotarirea aferenta adoptata in 2010.