joi, 21 iunie 2012

Vă mulţumesc pentru încredere!

Cu o zi în urmă, am participat la prima şedinţă, festivă, a noului Consiliu Local al Sectorului 6, şedinţă în cadrul căreia a avut loc şi depunerea jurământului de către Primarul Sectorului 6 şi de către noi, consilierii locali aleşi în cadrul scrutinului din 10 iunie.
După o campanie grea, după care răsuflu uşurat că s-a terminat în sfârşit, am ajuns în această funcţie onorantă, pentru care le mulţumesc tuturor celor care mi-au fost alături şi m-au sprijinit în această perioadă, le mulţumesc în primul rând locuitorilor din sectorul 6 care ne-au acordat încrederea într-o măsură consistentă.
Având acuma la îndemână un instrument important de reprezentare, voi continua dialogul cu cetăţenii pentru ca problemele sau punctele lor de vedere să fie în permanent pe agenda administraţiei din sectoul 6. Iar continuarea şi chiar îmbunătăţirea comunicării prin on-line va fi una dintre căile principale în acest scop.
Vă mulţumesc încă o dată pentru încredere şi pentru susţinere!

2 comentarii:

ADRIAN spunea...

Felicitari si ma bucur ca am putut sa ne intalnim pe treptele sectiei de votare in ziua alegerilor!
Succes mai departe!

Liviu Jicman spunea...

Multumesc foarte mult! A fost o intamplare foarte placuta si pentru mine sa ne intersectam chiar la sectia de votare, si o surpriza cu atat mai mult cu cat am supravegheat votarea la o alta scoala, 163 de pe Giulesti, iar atunci venisem chiar ca sa pot vota si eu :-)