vineri, 1 iunie 2012

Gluma devenită realitate şi personaj... electoral

Cu scuze faţă de cititorii mei pentru prezenţa mea ... discretă pe blog din ultima vreme, trebuie să vă mărturisesc că ritmul alert al campaniei îmi oferă prea puţin răgaz pentru scrieri noi zilele astea.
Chiar dacă pe fugă, am vrut să vă împărtăşesc, totuşi, sentimentul de deja-vu pe care l-am trăit cu o zi în urmă:
Am fost prezent la o întâlnire cu cetăţenii din Drumul Taberii a candidatului nostru, Rareş Mănescu, împreună cu primarul capitalei, Sorin Oprescu. Ineditul situaţiei a fost dat însă de următoarea situaţie, hazlie, dacă nu ar fi fost penibilă... Nu cred că Sorin Oprescu şi-a imaginat, atunci când făcea un clip electoral în 2008, că povestea acestuia avea să devină realitate şi că un oarecare candidat auto-declarat independent, am uitat cum îl cheamă - lumea îi spune şpăgarul pieţarilor din sectorul 4 - avea să se agaţe de pantalonii primarului Oprescu mai ceva decât buldogul din aceste imagini:

2 comentarii:

Valentin Berceanu spunea...

Buna ziua,

Sunt si u curios, cum se rezolva problema Florescu? Aveti de gind sa-i cereti domnului Oprescu sa-l repudieze public? Si repetat, astfel incit mesajul sa ajunga peste tot unde trebuie? Eu sunt absolut disperat de afisele cu "garantat de Oprescu". Ceva trebuie facut, altfel Oprescu are sa se trezeasca cu niste voturi lipsa in sectorul 6.

Liviu Jicman spunea...

Ca sa-l citez din memorie pe dl. Oprescu intr-o declaratie pe care a facut-o saptamana trecuta, nu e cazul ca cineva inalt in grad "sa-si puna mintea si sa se certe cu portarul, pentru ca toata lumea ii va da dreptate acestuia din urma".
Asa ca mizam pe discernamantul locuitorilor din sectorul 6 care vor stii sa alege proiectul cel mai bun, si mai ales sa deosebeasca si sa sanctioneze impostura.