duminică, 29 aprilie 2012

Voi candida pentru Consiliul Local Sector 6

Am luat decizia de a-mi depunde candidatura la funcţia de consilier local la Sectorul 6.



După consultări cu colegi de partid, dar având în minte şi multe discuţii cu cetăţenii, pe care le-am avut de-a lungul timpului, am ajuns la concluzia că aceasta este decizia cea mai bună la acest moment.



Vreau să fac acest pas pentru că astfel pot aduce mai uşor pe agenda primăriei solicitările celor cu care am comunicat în aceşti ani, pentru că am în minte idei şi proiecte care cred că pot fi realizate şi care ar putea face viaţa noastră mai bună – despre asta am mai scris şi vom mai avea ocazia să discutăm pe blog – , pentru că aş vrea să demonstrez că un exerciţiu pentru o mai bună transparenţă şi comunicare este necesar şi pentru multe alte lucruri care mă motivează.

 
Astăzi voi vorbi însă despre motivele politice pentru care am luat această decizie:

Alegerile locale, mai ales rezultatul lor, sunt fundamentul construcţiei politice în următorul ciclu electoral de patru ani. În contextul actual, cu schimbare totală de guvernare, nu doar de guvern, legitimarea populară este esenţială.

În plus, în cazul nostru, la Sectorul 6, competiţia politică de aici este foarte importantă şi la nivel simbolic, nu are ca miză doar câştigarea puterii locale. Un rezultat bun aici va reprezenta şi victoria într-un fief PDL, împotriva unor pseudo-lideri, construiţi artificial, dar reprezentativi pentru viciile partidului care tocmai părăseşte guvernarea: fonduri alocate discreţionar pentru favoriţi, traseism politic, demagogie şi promisiuni neonorate. De aceea, cred că în competiţia pentru Sectorul 6 este de datoria USL să vină cu o garnitură de profesionişti, dar şi cu cea mai puternică echipă posibilă pentru alegeri, astfel încât rezultatul pe 10 iunie să fie unul covârşitor.


Candidatura lui Rareş Mănescu din partea Uniunii Social-Liberale la funcţia de primar reprezintă pentru mine cea mai bună garanţie pentru consecvenţă şi responsabilitate. Şi implicit ne aduce mai aproape de primărie pe 10 iunie.


De aceea, voi candida la funcţia de consilier local la Sectorul 6 şi sunt onorat să fac parte şi să sprijin echipa câştigătoare pentru primărie. Contez în continuare pe sprijinul dumneavoastră şi pe parteneriatul cu cititorii blogului şi în acest demers.


Astăzi voi participa împreună cu colegii mei liberali şi partenerii din USL la depunderea candidaturilor la sectorul 6. După care, am intrat oficial într-o competiţie pe care suntem obligaţi s-o câştigăm.

7 comentarii:

ADRIAN spunea...

Atunci vom vota lista! Dar sincer, preferam candidatura la functia de primar celei de consilier local.

Dragos CIOCHIA spunea...

Va urez mult succes,atat in alegeri, cat si in derularea intregului mandat de Consilier.

Sorin spunea...

Bravo. Mult succes. Sunt sigur ca vei face treaba buna in consiliu.

Liviu Jicman spunea...

Va multumesc!

ADRIAN spunea...

Si cand va fi publica lista USL pentru consiliu? Dl Rares Manescu, anuntandu-si intrarea in cursa pe blogul sau vorbeste despre echipa dar are lipsa de eleganta de a anunta care este echipa de candidati pentru consiliu ...

Liviu Jicman spunea...

Tocmai de aceea si din multe alte motive, ne-am decis ca probabil chiar primul material din campanie va fi cu echipa, sau lista de candidati.
Lista ar fi trebuit sa fie postata la ora asta, la mai mult de 24 de ore de la depunere, pe site-ul primariei, dar nu s-a intamplat asa. Probabil nici afisata la primarie nu e. N-am trecut azi pe acolo, insa duminica la depunere am intrebat de listele formatiunilor care isi depusesera joi de exemplu si mi s-a raspuns ca totul este afisat... Dar nu era niciuna din cele 7 depuse pana atunci. N-as vrea sa fac rating cu asta :-), dar ma angajez ca daca pana la finalul saptamanii nu avem o sursa publica, o postez eu, pe surse :D

Cornelia Dogaru spunea...

Mult succes.