sâmbătă, 17 martie 2012

O seară specială, cu Slugă la doi stăpâni

Vineri seara, ne-am bucurat împreună cu invitatele noastre şi cu invitaţii noştri de un spectacol minunat al Teatrului Masca: Slugă la doi stăpâni.
Ne-am amuzat de aventurile eroilor din piesă, am admirat energia şi talentul tinerilor actori de la Masca şi am râs în hohote pe toată durata spectacolului. Fiecare dintre spectatorii cu care am avut ocazia să vorbesc mi-au mărturisit cât de încântaţi au fost de jocul actorilor şi, poate în primul rând, de faptul că au simţit că sunt parte dintr-un întreg, dintr-o atmosferă magică, din secunda în care personajele au intrat în scenă.

Mulţumesc celor care dau viaţă eroilor lui Goldoni pentru o seară magnifică pe care ne-au oferit-o şi pentru fiecare reprezentaţie superbă, dar mereu unică, pe care o reuşesc seară de seară cu o nouă reprezentaţie din Slugă la doi stăpâni!

Niciun comentariu: