duminică, 18 martie 2012

Cărţi pentru copii din Sectorul 6

Astăzi am încheiat o săptămână frumoasă, o săptămână în care am oferit unor mii de copii din cartierul nostru şi din sectorul 6 reviste şi cărţi, la iniţiativa colegului nostru Rareş Mănescu şi a PNL Sector 6.
O săptămână frumoasă, pentru că bucuria copiilor şi entuziasmul cu care au primit micul nostru dar mi-au oferit energie şi încredere.
Ne-am întâlnit cu copii, părinţi, bunici, toţi întâmpinându-ne cu bucurie şi cuvinte de încurajare.



Împreună cu colegii mei, cu echipa alături de care lucrez pentru a comunica mai bine cu locuitorilor din Colegiul 28, din cartierele Crângaşi-Giuleşti-Regie, pentru a prelua problemele lor, dar şi pentru a le prezenta soluţiile PNL Sector 6 pentru administraţia locală, ne-am întâlnit cu copii, părinţi, bunici, toţi întâmpinându-ne cu bucurie şi cuvinte de încurajare.



Deşi sunt sigur că va urma curând o competiţie deloc uşoară pentru alegerile locale şi Primăria Sectorului 6, aceste momente şi întâlniri îmi dau încredere că efortul nostru are un scop important şi va avea şi rezultatele pe care le sperăm.

Niciun comentariu: