joi, 16 februarie 2012

"Folosiţi mijloacele de transport în comun. Dacă puteţi"

În dimineaţa trecută, am dat o mână de ajutor colegilor de la TNL Sector 6, în încercarea lor temerară de a deszăpezi staţiile de RATB inaccesibile de pe Calea Giuleşti.
Am constatat că, dacă la primele staţii din apropierea Podului Grant existau cel puţin nişte poteci de acces, cu cât ne apropiam de Giuleşti-Sârbi, abandonul acestora era total.
Şi, din păcate, ne-am dat seama că ar fi fost mai bine dacă, o dată curăţată staţia de autobuz, ar exista şi acces la aceasta... Trotuarele erau imposibil de practicat, fiind acoperite de munţi de zăpadă.
Tot din păcate, ceva mai târziu am văzut că nu doar Calea Giuleşti este uitată de autorităţi - cu asta ne-am cam obşinuit -, ci şi bulevarde foarte circulate. Am rămas uimit când autobuzul 178 a deschis uşile în staţia de la intersecţia Căii Virtuţii cu Splaiul Independenţei, pe o arteră cu trafic intens şi pe care circulă şi metroul uşor. Stratul de zăpadă ajungea la mai mult de un metru (văzut din interiorul autobuzului) la toate uşile, şi nici măcar urme de paşi nu se vedeau - nu se găsise vreun temerar să aştepte maşina îngropat până la brâu în zăpadă.
În acest context, recomandarea autorităţilor către bucureşteni de a lăsa maşinile acasă rămâne doar o frază bună de spus la televizor, descurajată de situaţia din stradă.

Niciun comentariu: