joi, 1 decembrie 2011

Alexandru Tocilescu, mai mult decât o umbră proiectată pe fum

Regizorul Alexandru Tocilescu pleacă dintre noi brusc şi ne lasă mai trişti, mai egoişti şi mai săraci.
"Mi-e teamă că mi se termină benzina. Şi se poate, crede-mă. Trăiesc cu spaima că fiecare spectacol pe care-l fac va fi primul în care mi s-a terminat şi că n-o să-mi dau seama din timp. Iar dacă nu-ţi dai seama din timp eşti pierdut." Alexandru Tocilescu ne-a oferit multe bucurii artistice pe parcursul carierei, însă nu terminase deloc benzina talentului său când a oprit pe neaşteptate.



Nu doar lumea artistică pierde o valoare recunoscută a teatrului românesc. Noi toţi pierdem un model de spirit liber. Liber să creeze, liber să construiască, liber să descopere în fiecare clipă.
 

Niciun comentariu: