miercuri, 2 noiembrie 2011

Încă ne merge bine...

Cred că ne merge tuturor foarte bine şi am rezolvat toate problemele din ţara asta. Altfel nu-mi explic cum avem atâta timp să discutăm şi să urmărim subiectul pictorialului Elenei Udrea. De ce a decis să pozeze, care-i sunt motivaţiile, dacă a făcut bine sau rău, nu ştiu, dar mă interesează foarte puţin. Dar la prima vedere, pare a fi o strategie bună de imagine, fără să-şi solicite prea mult mintea, căci toată lumea nu mai pridideşte să comenteze subiectul. Am uitat şi de criză şi de valul doi al acesteia, de buget şi de FMI, de Grecia şi de U.E.
Dacă prin absurd mai e cineva care nu a văzut pozele, le găseşte aici.

Un comentariu:

Vlad Dragu spunea...

Ai sa razi, dar eu nu vazusem pozele si nici macar nu stiam de ele.

Singurul lucru mai penibil decat pictorialul photoshopuit sunt comentariile posterilor platiti de PDL.

Macar pentru ca traim intr-o tara cu multe femei frumoase ar putea sa se abtina la a ma prosti in fata ca si la acest capitol Udrea e cea mai tare.