marți, 19 iulie 2011

Un liberal autentic printre bloggeri

Vă promiteam să revin cu detalii de la întâlnirea lui Călin Popescu-Tăriceanu cu bloggerii liberali. Şansa celor prezenţi au fost ca discuţiile să fie consistente, cu o tematică extinsă şi de substanţă... liberală.
Aşa că nu voi încerca aici să prezint punctele de vedere exprimate, câteva dintre acestea sunt amintite de Stelian Tănase în articolul său. Spre tristeţea mea, nici nu am putut onora reuniunea până la final, din motive obiective, dar atât cât am putut asista, am fost încântat, pentru că participam la o discuţie absolut liberă şi sinceră, în care am văzut de la principalul actor al reuniunii o dată în plus ce înseamnă o viziune liberală coerentă de laa un cap la altul, fie că e vorba de planul economic, politic sau instituţional.
Felicitări organizatorilor acestei serate liberale şi invitatului, şi în continuare vă recomand un articol pe această temă scris de un martor al evenimentului, articol care cred că prezintă foarte bine atmosfera specială a acestei întâlniri. Autor, Marius Ghilezan.

Niciun comentariu: