marți, 21 iunie 2011

Pasajul Basarb şi problemele din trafic

Pasajul Basarab a fost inaugurat, dar problemele de circulaţie din zonă sunt departe de a fi soluţionate. În afara pasajului propriu-zis nu există legături care să fie în concordanţă cu amploarea traficului planificat. Un exemplu este ieşirea spre Titulescu, unde traficul se va strangula în mod evident. Pe tema asta, puteţi citi un articol aici.

În dimineaţa asta am constat pe pielea mea că nici artera spre statuia Leu nu este într-o situaţie mai bună. Deşi nu aş fi anticipat să fie aşa mult trafic acolo, am reuşit să prind roşu de vreo 6 ori la un singur stop.



Dar... noroc că nu am avut nicio tăiere de panglică, ci doar.... parade, concerte, şampanie, fluturaşi din bani publici răspândiţi în tot oraşul (eu am primit în Parcul Herăstru) prin care eram informat de beneficiile pasajului, transmisiuni în direct ş.a. Parcă era mai ieftină totuşi o panglică taiată.

2 comentarii:

ADRIAN spunea...

Nu trebuia prea multa minte pentru a anticipa efectul. Sa fim insa sinceri si multumiti ca degrevarea Grantului este vizibila cu ochiul liber. Acum e mai greu sa intri pe pod de pe bretea din cauza fluentei mai mari si din cauza ca nimeni nu te lasa la viteza asta sa intri :))

Altfel un articol interesant, cu impact pe Giulesti am scris si eu dar probabil ca interesant mi s-a parut doar mie ... care-l mai si citam pe Liviu Jicman:

"Liviu Jicman se intreba recent cand trebuia inaugurat Pasajul Basarab. Eu am mai spus asta si simt ca trebuie sa repet: nu cred ca se va inaugura pana nu va fi rezolvata o eroare de proiectare care nu permite coborarea in siguranta de pe pod pe breteaua de legatura cu cartierul Giulesti. O repet caci am mai spus-o comentand un articol al prietenului Hungry Mole de la Simply Bucharest. In plus, desi podul e complex, spectaculos si util (desi mai util era sa se faca de banii astia o gara noua pe un amplasament mai la vest care sa permita rezolvarea de trafic la sol), totusi sunt detalii lasate la voia intamplarii mai peste tot."

http://a-craciunescu.blogspot.com/2011/05/mici-detalii-2.html

Liviu Jicman spunea...

:-)
Am citit cu apreciere articolul dumneavoastra, doar ca nu am apucat sa-l promovez sau comentez. Recunosc ca in ultima vreme am fost mai putin prezent in blogosfera, si cred ca asta s-a vazut si in frecventa si calitatea postarilor mele (cam pe fuga).
Multumesc pentru comment si mai ales pentru citare!