joi, 30 iunie 2011

De ce voi scrie mai rar o vreme ...

Pentru cateva zile, prezenta mea pe blog va fi scazuta, fapt pentru care imi cer scuze cititorilor mei. Motivele sunt obiective si de ordin tehnic: Din pacate, seara trecuta am ramas fara geanta, furata din port-bagaj la cunoscutul si bine-pazitul centru Plazza Romania. Astfel ca momentan nu mai am nici laptopul de pe care imi desfasuram toate activitatile virtuale, nici acte, nici... mai nimic.
Pana cand voi reusi sa-mi recastig identitatea si posibilitatea de a o dovedi, o sa scriu mai rar, dar va astept sugestii, intrebari si provocari pe care le puteti posta drept comentarii chiar la acest articol, ca sa reluam in forta dupa acest moment. Deocamdata vrand-nevrand, trebuie sa ma rezum la fapte, iar la vorbe sa ma intorc abia apoi.
Cat despre cei care au recurs la fapte josnice, ca asta sau altele, le doresc sa se intalneasca cu mine cat mai rar.
Felicitari pazei vigilente de la plazza romania si succes Politiei Romane in investigatii
!

Niciun comentariu: