luni, 18 aprilie 2011

Campania pentru convocarea referendumului, la final

Acţiunea noastră de strângere de semnături pentru convocarea referendumului prin iniţiativă cetăţeanească a fost întreruptă după decizia de săptămâna trecută a Consiului General privind convocarea referendumului. Chiar dacă nu este ceea ce ne-am dorit - o dezbatere serioasă şi mai ales un referendum prin care cetăţenii din Bucureşti să decidă ceva, nu să fie doar consultaţi - în situaţia dată aceasta era deocamdată singura decizie care se putea lua. Mulţumesc în mod deosebit tuturor bucureştenilor care au înţeles să susţină această campanie prin semnătura lor. Mulţumesc tuturor celor cu care ne-am întâlnit şi am discutat în această campanie; am fost surprins plăcut pentru interesul pe care oamenii din cartierul nostru sau din Bucureşti în general l-au arătat pentru această problemă care la prima vedere este una tehnică, dar în fapt ne afectează standardul de viaţă. Numărul mare de susţinători arată totuşi că iniţiativa noastră a fost un succes. Doresc să mulţumesc din suflet colegilor noştri care s-au implicat trup şi suflet în această campanie cetăţeanească, pentru că au sacrificat timp, energie şi resurse pentru a păstra Bucureştiul sub decizia bucureştenilor. Chiar dacă nu a fost o campanie pentru PNL, toţi cei care s-au implicat au înţeles că obiectivul este unul important, chiar dacă nu priveşte în mod direct interesul PNL, ci interesul general. Vă mulţumesc, fără dumneavoastră nu am avea nicio şansă!

Niciun comentariu: