joi, 24 martie 2011

Alegeri la TNL Sector 6

Astăzi voi participa la Conferinţa Teritorială a TNL Sector 6.
Este o şedinţă cu repetiţie, pentru că la prima tentativă cvorumul a fost insuficient. De această dată însă cred că toată lumea s-a mobilizat şi doar marele magician Houdini, pe care google îl omagiază astăzi ar putea să facă în aşa fel încât să nu ne strângem cel puţin 100 de tineri liberali.

Trecând însă peste aceste detalii tehnice, sunt convins că echipa care va primi astăzi girul tinerilor liberali din sectorul 6 va face o treabă foarte bună, pentru că un grup unit şi puternic la TNL este prima condiţie pentru ca la alegerile locale de anul viitor să avem o şansă reală de a ne promova politicile locale şi candidaţii.
Am mare încredere în tinerii aflaţi la început de drum care s-au înscris în cursă pentru alegerile de astăzi, pentru că, pe lângă entuziasm, au şi calităţile necesare pentru a performa şi pentru a fi reprezentanţi valoroşi ai generaţiei lor. Colegii mei care activează în organizaţia de cartier pe care am onoarea să o coordonez sunt principala forţă în activitatea PNL din zonă şi cu atât mai mult am găsit eu personal sprijin real şi dezinteresat în toate iniţiativele politice. Pentru toate acestea, le mulţumesc şi le ţin pumnii astăzi!
Sunt sigur că alături de ceilalţi tineri care vor primi votul de încredere astăzi vor reprezenta cea mai frumoasă echipă politică din sectorul 6!

Niciun comentariu: