miercuri, 16 februarie 2011

Soluţie mai bună de primar?

O ştire din S.U.A., despre care am aflat via blogul lui Ionuţ Iancu, ne informează că Lucy Lou, un câine border collie, a fost votată recent drept primarul oraşului Rabbit Hash din Kentucky, SUA.
Răspund la leapşa lansată privind oportunitatea unei decizii similare la Bucureşti.


Ar fi o soluţie de primar bună de luat în calcul, pentru că, aşa cum s-a văzut, am avut două categorii de primari la Bucureşti (părerea mea): unii care au făcut rău, şi alţii care nu au făcut nimic, şi lucrurile au mers într-o direcţie bună (a se vedea mandatul de succes al dlui Oprescu).


În plus, probabil că măcar problema câinilor vagabonzi ar putea găsi o soluţie raţională sub mandatul unui câţel, că oamenii au dat greş.

Şi nominalizarea mea:

Abba, căţeluşa-vulpiţă (propusă spre adopţie aici):

2 comentarii:

Ramona spunea...

Eu cred ca jigniti catelusa din fotografie. Ca sa fim mai aproape de realitate, pentru Bucuresti, ar trebui sa nominalizam un... hamster.

ionut spunea...

e o catelusa tare simpatica...multumesc pentru raspunsul la leapsa, Liviu