sâmbătă, 4 decembrie 2010

"Petre Ţuţea, românul"

Au trecut 19 ani de când ne-am despărţit de un om strălucitor şi un destin tragic: Petre Ţuţea.
Din păcate, noi toţi am avut prea puţină vreme şansa de a beneficia de gândirea sa sclipitoare, Petre Ţuţea plecând dintre noi la doar doi ani după anii de cenzură comunistă. La 3 decembrie 1991 rămânem cu un simbol al filosofiei de dreapta, dar fără un reper atât de necesar în anii traniziţiei pentru generaţiile mai tinere sau ajunse la maturitate.

Câteva repere din viaţa lui Petre Ţuţea,
aici.

Pe aceeaşi temă vă recomand:
Petre ŢUŢEA - un REPER dupa 19 ani ?!
Nu vreau să umilesc, jelindu-mă, poporul român


Iată, de data aceasta, cum se autodefinea marele filosof:
"Definiţia mea este: Petre Ţuţea, românul. Am apărat interesele României în mod eroic, nu diplomatic. Prin iubire şi suferinţă. Şi convingerea mea este că suferinţa rămîne totuşi cea mai mare dovadă a dragostei lui Dumnezeu."

Niciun comentariu: