joi, 30 decembrie 2010

Perspective în aşteptarea lui 2011 - update

De câteva zile, blogul Perspective a intrat într-o parţială vacanţă, care va continua până pe 3-4 ianuarie, când vom relua activitatea în mod susţinut. Fiind un blog preponderent politic, orice discuţii despre actualitatea noastră politică sau despre subiecte la zi nu ar putea fi abordate decât într-o lumină critică. Astfel că am găsit cu cale ca pentru câteva zile să ne bucurăm de sărbători, în linişte politică.

Se cuvine totuşi să ne amintim câteva repere importante din aceste zile:

Deunăzi, pe 29 decembrie, l-am comemorat pe I. G. Duca, om politic şi liberal de seamă, fost pimi-ministru al României, asasinat la Sinaia în 1933.
Tot în decembrie, pe 22, îl comemorăm pe Vintilă Brătianu, lider al PNL şi prim-ministru al României.
Un articol pe această temă ne propune Horaţiu Buzatu pe blogul său.
Update: Vă recomand şi acest remember, la 63 de ani de la momentul abdicării MS Regele Mihai I.
Later edition: Am aflat între timp despre vestea accidentului suferit de Şerban Huidu. Ar fi de dorit să evităm pe acest subiect goana după senzaţional şi doar să sperăm în salvarea lui. Însănătoşire grabnică, Şerban Huidu!

Tuturor cititorilor de Perspective, vă doresc în continuare "Sărbători fericite!". Haideţi să-l aşteptăm pe 2011 cu speranţă!

3 comentarii:

ADRIAN spunea...

Speranta ca ce ? ... bine c-am supravietuit anului 2010 !!
Eu imi doresc in 2011 un PNL mai radical si mai hotarat sa faca ceva. Orice numai sa se si simta.
La multi ani!

Liviu Jicman spunea...

@ Adrian
Speranta ca o vom duce mai bine la anu', speranta ca scapam de guvernarea de tip potop,... si nu in ultimul rand speranta ca fiecare din noi va fi mai performant in actiunea sa, incepand cu noi, liberalii.

Anonim spunea...

I want you to bring in a good word about what I saw on this site is very well structured and information is very quality, and have gathered enough information better, I am referring especially to the mythology, where we found almost everything