miercuri, 22 decembrie 2010

A fost Cântă şi încântă, a fost 21 decembrie

Aseară am participat alături de prieteni şi de locuitori din cartierul nostru la concertul de colinde "Cântă şi încântă", care s-a ridicat, spre bucuria noastră, la nivelul anunţat încă din titlu.
Sper ca vorbele de apreciere pe care le-am auzit de la cei cu care am avut ocazia să discutăm să fi fost împărtăşite de toţi oaspeţii noştri, cărora le mulţumesc că au răspuns invitaţiei noastre din seara trecută.
Trebuie să le mulţumesc artiştilor care au fost alături de noi şi care ne-au oferit recitalul minunat în prag de sărbători. Am început cu colinde tradiţionale şi corul Bizanţium:

Apoi, Marius Matache a deschis programul folk al evenimentului, amintindu-ne că a venit iarna, după o incursiune muzicală şi prin celelalte anotimpuri:
Eugen Avram a încheiat în modul cel mai nimerit seara:
Multe mulţumiri tuturor colegilor mei, câţiva dintre ei prezenţi în această imagine, care ne-au sprijinit în susţinerea şi organizarea acestei întâlniri!
Sperăm ca în câteva zile să revin şi cu ceva filmări de la concert.
Şi pentru că am ales această zi ca să ne amintim în primul rând de eroii noştri din revoluţie, în final vă ofer şi dumneavoastră, până la Cadoul Visat pe care-l aşteptăm cu toţii, un cadou muzical de la Eugen Avram: