joi, 9 decembrie 2010

completare la articolul anterior

Îmi place să fiu atent la nuanţe, aşa că m-am decis să vin cu câteva precizări la comentariul meu anterior.
1. Nu vreau să critic doar de dragul de a critica, de aceea trebuie să spun că dintre membrii actualului cabinet ministrul transporturilor Anca Boagiu mi se pare unul dintre cei mai competenţi miniştri. Nu e o concurenţă prea mare la această categorie, din păcate; poate cu excepţia lui Kelemen Hunor şi a lui Cătălin Predoiu, n-aş mai putea spune despre altcineva că este mai mult decât sub-mediocru.
2. Este bine că se intenţionează realizarea proiectului prezentat, fapt pozitiv pe care l-am remarcat. Explicaţia a fost însă stângace: mi se pare evident că traficul aglomerat spre şi dinspre aeroport este motivaţie suficientă pentru această lucrare, iar aglomeraţia din trafic nu o dau proprietarii de avioane private, ci de călătorii "obişnuiţi" care e normal să aibă căi de acces, altele decât monopolul privat al taxiurilor.
3. Tot un lucru bun este diferenţa enormă dinte abordările doamnei Boagiu faţă de cele ale doamnei Udrea. În timp ce prima mai face câte ceva, chiar şi înainte de a vorbi despre asta, cea de-a doua preferă să se laude cu proiectele iniţiate de guvernările anterioare, pe care domnia sa nu numai că nu e în stare să le ducă la capăt, dar le mai şi blochează. Exemplul metroului proiectat să traverseze chiar colegiul în care este domnia sa deputat e cel mai bun exemplu: în afara pliantelor în care îi anunţă pe locuitori că e un "proiect realizat", nu vedem nimic.

Revenind la Ministrul Transporturilor, sigur că mai rămâne să vedem de unde vor fi banii de finanţare sau cofinanţare pentru proiectele anunţate şi mai ales cine le va plăti şi în ce an, dar oricum, ceva e mai mult decât nimic...

Niciun comentariu: