luni, 11 octombrie 2010

Sectorul 6, lider de piaţă!!!

Sectorul meu de reşedinţă a ajuns campion într-un domeniu: ridicatul maşinilor.

Mă pot lăuda că am pus şi eu umărul la acest trist record, ca pagubit, mai exact ca posesor de maşină ridicată în mai multe rânduri.

Conform cotidianului "Gândul", sectorul 6 este lider de piaţă în ridicatul maşinilor. "Aici, "hin-gherii de maşini" taxează la kilogram autovehiculele ridicate. Recuperarea unei maşini de 2,5 tone îl costă pe proprietar 850 de lei. Pentru maşinile care cântăresc până în 3,5 tone, taxa de recuperare a acestora este 1.500 de lei, iar pentru maşinile cu o greutate mai mare taxa este de 5.100 de lei." Tot articolul este interesant, deşi informaţia că afacerea este extrem de profitabilă nu mai este un secret pentru nimeni. Aflăm printre altele că, în sectorul nostru campion, zona Militari este cea mai periculoasă pentru şoferi. Este firesc pentru parcarea hoţilor legali de maşini (aşa îi consider eu ţinând cont de modul de atribuire al contractului, de procedurile care nu le dă păgubiţilor şanse reale de a contesta decizia şi de lipsa locurilor de parcare) este chiar in Militari, la capătul Bulevardului Uverturii.

Raportul de 1.300.000 de maşini la 250.000 locuri de parcare ne spune totul despre "logica" acestor contracte ale administaţiilor locale, care în loc să facă locuri de parcare sunt mult mai preocupate de contracte cu "para-ndărăt" cum am putea spune dacă folosim un limbaj vulgar. Nu e cazul nostru.

Deocamdată, de câţiva ani buni câinii latră şi caravana maşinilor ridicate trece mai departe. Poate cu timpul cetăţenii vor reuşi să-şi impună interesele în faţa contractelor mogulilor din administraţia publică.

Niciun comentariu: