luni, 6 septembrie 2010

Câţiva paşi şi reforma-i gata

Pentru toţi cârcotaşi care spun că Guvernul Boc nu face treabă sau care nu au viziune ca să înţeleagă procesul de reformă a statului, am găsit o poză foarte sugestivă din care reiese clar că guvernul a scos ţara din tunel şi a început să parcurgă drumul creşterii economice:Sursa foto http://derapajecontrolate.blogspot.com/ , mulţumiri pentru imaginea remarcabilă. Eu am descoperit-o prin intermediul site-ului Toate Blogurile , o comunitate foarte uilă tuturor bloggerilor împătimiţi, care se apropie de prima mie de aderenţi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

RUGA LUI COB

..Raiane ! TU esti puternic !
Eu sunt mic şi amărât,
Fă-mă ca să simt puterea,
Ce-am simţit când te-am zărit !

Tu eşti Steua ce-mi apare,
Tu eşti tot ce mi-am dorit,
Fără Tine sunt doar omul,
Negru, mic şi necăjit !

Dă-mi puterea-mpărătească,
Fă-mă Şef peste Guvern,
Dă-mi Puterea ce-am poftit-o,
Vreu ca să devin ETERN !

Te-oi servi cu preţul vieţii,
Sângele eu ţi-l voi da,
Numai fă-mă OM odată !
Nu mă mai suport aşa !