joi, 8 iulie 2010

Parlamentari din sectorul 6

Am aflat despre raportul IPP privind activitatea parlamentară. Nu aş vrea să analizez cât de complex sau superficial este acest raport, dacă IPP şi-a făcut bine treaba sau nu, şi cu atât mai puţin nu vreau să discut despre elementele picante din acest raport despre "vedetele-parlamentari" care fac deliciul presei. Cred că el este util mai ales pentru detalii, pentru că ne ajută să aflăm informaţii despre fiecare ales, despre cum îşi face treaba fiecare dintre parlamentarii uninominali, informaţii care de cele mai multe ori rămân secrete bine-ferecate pentru alegătorii din colegiile lor.
Uitându-mă la reprezentanţii în Palrmanet din Sectorul 6, am un motiv de mândrie pentru că un coleg din filiala din care fac parte, dl. deputat Cornel Pieptea, se află între primii 20 de parlamentari la capitolul prezenţe, cu un procent impresionat de aproape 99% (98,97%). Ca să avem un punct de reper, Cornel Pieptea are un procent mai mult decât dublu de prezenţe faţă de senatorul din colegiul lui (şi din zona în care locuiesc) - Gabriel Mutu -45, 87%, asta cu toate că parlamentarii din arcul guvernamental au în mod firesc o prezenţă mai mare, pentru a putea susţine proiectele guvernului lor.
Raportul integral îl găsiţi aici.
Felicitări domnului deputat Pieptea!

3 comentarii:

ADRIAN spunea...

Eu l-as felicita pentru ca are si activitate spre deosebire de alti parlamentari PNL (vezi activitatea lui Cristian Topescu ca senator)!
Are si initiative legislative si luari de cuvant si interpelari.
Aia cu metroul din Drumul Taberei mi-a placut din punct de vedere al raspunsului. Eu as intreba de ce n-a facut municipalitatea o linie de metrou care sa fie conectata la cea existenta aflata in administrarea ministerului ...

De ce trebuie s-o faca subteran cand din Drumul Taberei s-ar putea face si retea suspendata (vezi Paris, Chicago, alte orase). Probabil ca n-ar costa un miliard de euro si s-ar face si mai repede de 7 ani nu?
In plus as vrea ca dl deputat sa sustina (ca vad ca are initiativa legislativa pe achizitii) ca obiectivele nou construite sa se faca nu prin licitatie ci prin concurs de solutii public pentru proiectarea de arhitectura.
PS: ma bucur ca e in aceeasi zodie cu mine :)

Liviu Jicman spunea...

Da, intr-adevar activitatea e probabil si mai importanta, cu atat mai mult cu cat Cornel Pieptea prefera sa taca si sa faca, fara prea multa parada din activitatea sa.
Cred ca motivul principal pentru care municipalitatea nu a dezvoltat un proiect de metrou municipal este legat de costurile mari. Pe de alta parte, nici faptul ca Metrorexul este in subordinea directa a Ministerului Transporturilor nu ajuta prea mult.

ADRIAN spunea...

Ca sa fim cinstiti, pe principiul laudelor adresate dlui Piepte ar trebui batut obrazul dlui Crin Antonescu pentru ca DESI STIE ca asta este un repros ce i se arunca mereu in fata si care pentru prostime conteaza foarte mult (cu toate ca si pentru mine conteaza caci nu e nici macar compensata lipsa printr-o comunicare directa pe blog ...) continua sa fie fruntea chiulangiilor din parlament.
Oricat i s-ar "simti prezenta" atunci cand este asta nu e o scuza pentru chiul la locul la care te-ai ales.

Acum, metroul putea fi foarte bine facut sub palaria RATB si asigurate doar punctele de comunicare corespunzatoare intre cele doua retele care puteau fi operate independent. Care ar fi fost problema? Asa cum te dai jos din 41 ca sa te scobori in gaura de la Crangasi putea foarte bine sa se intample si cu linia de Drumul Taberei.