joi, 29 iulie 2010

Foaie verde, drum de piatră, Nu doar frunza-i copiată

Plagierea frunzei din logo-ul noii campanii de branding turistic, descoperita de cei care au facut ceva cautari pe google, mi se pare evidentă. Am auzit scandalul mai întâi la radio şi pentru câteva secunde m-am gândit că o fi o exagerare a celor care o critică pe doamna Udrea, pentru că la atâta tam-tam cât s-a făcut pe această lansare, să mai fie şi plagiat, ar fi prea mult.

Unii au spus că totuşi nu tot logo-ul este copiat, că "scrisul este original".
Uitaţi-vă la la următoarea imagine, comparaţi cu noul logo, şi trageţi concluzia:
Iar apoi amitiţi-vă de logo-ul echipei de rugby a României, şi o să înţegem în profunzime originalitatea acestei campanii.

Şi în final, hai să ne uităm împreună la logo-urile altor ţări. Poate că sunt subiectiv, dar majoritatea mă duc cu gândul imediat la ţara respectivă (vezi Argentina, Australia, Canada, Grecia):



Niciun comentariu: