luni, 7 iunie 2010

Să oprim migraţia politică!

Noua situaţie care pare a se contura, în contextul asumării de Guvernul Emil Boc a pachetului de măsuri de austeritate din topor, respectiv intenţia unor parlamentari PDL sau afiliaţi de a trece la partidele de opoziţie, trebuie analizată serios.
În opinia mea, şi aici mă refer la partidul din care fac parte, PNL ar trebui să nu încurajeze acest proces invers, al celor care au ales guvernarea, iar acum se reoirientează din corabia care a început să ia apă. Pentru că ne aflăm în faţa unui moment de cotitură pentru soarta economiei, dar şi a unei bune părţi din societatea românească - momentul votării moţiunii de cenzură - poate că eventuale primiri din rândul celor care decid să trântească guvernul Boc ar putea fi acceptate, dar după acest moment, orice traseism politic ar trebui respins de PNL.
Se pare că Partidul Social Democrat dimpotrivă, s-a pus pe adunat parlamentarii care i-au părăsit anterior, dar convingerea mea este că o strategie de creştere forţată precum cea făcută de PDL nu duce pe termen lung la nimic bun.
O decizie în forul statutar al PNL în acest sens ar fi binevenită!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Adică noi suntem blânzi în gândire şi credem că mateloţii o să sară din barcă în apa cea rece???
N-o să sară decât pe un ciolan cu vâsle!

deci, ziţeam io pe 2 iunie...
http://boicualin.blogspot.com/2010/06/termen-scurt.html

ADRIAN spunea...

Nicio intoarcere in nicio circumstanta! tocmai m-am ingretosat azi vazandu-l pe dl. Berca cu cuvantari televizate din categoria "cu armele intoarse". Dezgustator si-mi intareste ideea ca increderea in oamenii politici e ca margaritarul la porci.

ADRIAN spunea...

Daca tot vorbim de incredere, eu am incredere ca cititi comentariile articolelor pe acest blog. Cred ca poate fi istovitor sa dai raspuns la o avalansa de pareri ...