marți, 15 iunie 2010

Răspuns dezamagitor primit de la dl. senator Gabriel Mutu

Am primit o reacţie de la unul dintre destinatarii petiţiei, de la domnul senator Gabriel Mutu. Nu sunt surpins că domnia sa reacţionează primul (sau singurul), pentru că de altfel, dintre cei doi reprezentanţi ai acestui colegiu în Parlament, este singurul care a binevoit să deschidă un cabinet parlamentar aici. Dl. deputat Liga nu are, deşi a promis chiar unul mobil în campanie, mai mult decât atât, decontează 40 de milioane pe lună materiale de curăţenie pentru biroul parlamentar pe care nu îl are.... dar despre asta am mai vorbit, iar acum avem probleme mai mari.
Din păcate, răspunsul domnului senator este negativ, domnia sa ne argumneatează în continuare în favoarea politicii guvernamentale. Nu am înţeles însă cum crede domnul Gabriel Mutu că se uşurează "statul greoi" prin aceste măsuri. Comentariul domnului senator îl găsiţi aici. Răspunsul meu, în continuare:

Domnule senator, va multumesc pentru raspuns.Cateva precizari sunt necesare din partea mea insa. Am initiat o petitie pe care am pus-o la dispozitie si online, dar pentru care in aceasta perioada am strans semnaturi mai ales in intalniri directe cu cetatenii din zona in care locuiesc si pe care dvs. o reprezentati. Este intr-adevar vina mea ca nu am ajuns la toti locuitorii din cartier, dar din pacate pentru dumneavoastra, care sustineti aceste masuri, majoritatea zdrobitoare a celor cu care am stat de vorba au dorit sa semneze aceasta petitie fara sa fie necesara vreo munca de convingere din partea mea, daca ar fi fost vorba de un sondaj de opinie, rezultatul ar fi fost peste 90%.Faceti referire la cele cateva semnaturi stranse online, desi v-am trimis pe adresa de email pe care o aveti ca senator petitia cu toti semnatarii. Sper ca mai verificati aceasta adresa pe care o anuntati pe site-ul dvs. Pentru a proteja datele personale ale semnatarilor, in documentul trimis catre dvs am trecut doar prenumele, initiala numelui si strada de resedinta, dar va stau la dispozitie oricand pentru a consulta aceasta petitie cu date complete, si va asigur ca nu sunt membrii de partid. Este pana la urma mai putin important asta, este mai putin important daca gasiti un raspuns mai inspirat sau mai putin inspirat catre mine, problema mai grava priveste solutiile pe care le oferiti cetatenilor. Problema pe care stiu ca o cunoasteti si fara interventia mea este ca nu exista nicun fel de sustinere publica fata de aceasta decizie politica pe care inteleg ca o asumati in continuare.Pe fondul comentariului dumneavoastra, va intreb si cu aceasta ocazie, m-am mai intrebat si pe blog, CUM FACETI DUMNEAVOASTRA CA STATUL SA NU MAI FIE GREOI?!? Redcucerea de 25% din salarii nu face sa avem o birocratie mai putin greoaie, nu aduce descentralizare, nu aduce flexibilitate, nu aduce reducerea prezentei statului in economie, dimpotriva. Ii va infometa pe bugetarii care vor avea un comportament si mai agresiv fata de mediul privat.

Niciun comentariu: