joi, 13 mai 2010

Iarmaroc Fest 2010

Între 21 şi 23 mai are loc IARMAROC FEST, un eveniment care va găzdui mai multe concerte şi artişti din diferite genuri muzicale. Se anunţă interesant, judecând după succesul pe care acest festival l-a vut şi anul trecut. Mai multe despre program puteţi afla de pe site-ul festivalului. Ca să vă faceţi o impresie despre program şi să aflaţi pe cine puteţi urmări dacă ajungeţi la IARMAROC FEST, vă recomand două link-uri, aici şi aici.

Am primit provocarea de la "ToateBlogurile.ro" ca să mă înscriu la un concurs cu premii în invitaţii la IARMAROC FEST, şi pentru că tot m-am ocupat în ultima vreme de concursuri on-line, m-am decis să intru în cursă. Programul sună tentant, aşa că poate mă voi număra printre spectatori, dar în cazul în care voi fi unul dintre câştigătorii unor invitaţii, promit să ofer premiul mai departe unor comentatori sau prieteni ai blogului (de ce nu, poate autorilor unor comentarii chiar pe această temă).
A, să nu uit! Lansez mai departe invitaţia de a concura şi altor bloggeri, întotdeauna competiţia ne face mai buni. Aflaţi despre concurs aici.

Niciun comentariu: