duminică, 2 mai 2010

2 mai Europene :D

Astăzi s-a încheiat Cogresul Tineretului Liberal European desfăşurat la Sinaia. Cred că pentru tinerii liberali a fost cea mai bună metodă de a marca astfel - prin vizita prietenilor europeni - Ziua Tineretului.
Pentru următorii doi ani, Cluburile Studenţeşti Liberale şi Tineretul Naţional Liberal au un reprezentant în conducere. Claudia Benchescu este a doua reprezentantă a noastră care a reuşit această performanţă, la doi ani de pauză după mandatul de succes al Juliei Leferman.

2 comentarii:

tiberiu2009 spunea...

Despre ziua tineretului?
Eu am sa ma refer la site-ul TNL.
-la rubrica blog ultimele 3 postari sunt de anul trecut
-la rubrica activitati nationale o postare anul acesta
-la rubrica activitati internationale o postare anul acesta
-la rubrica calendar nimic
-la rubrica proiecte nici o postare anul acesta
Astia sunt TINERI?Astia sunt LIBERALI?
Florin Alexa asta Va reprezinta?

Liviu Jicman spunea...

Despre ziua tineretului nu am scris. Sincer sa fiu, sunt mai degraba de acord cu ce am citit pe atitudini.wordpress.com pe tema asta iar data acestei sarbatori are o istorie cam trista din punctul meu de vedere, iar despre tineri, ca si despre femei sau alte categorii ar trebui sa ne preocupam tot timpul anului (aici ma refer la dezbaterile pe teme de politici publice care au loc o data pe an).
Site-ul TNL este o veche suferinta din pacate, stiu ca s-a mai discutat despre asta si imi este foarte greu sa inteleg cum de avem o concurenta acerba la gala de exemplu si intre siteuri ale unor filiale care arata ok si sunt actualizate, si intre bloguri de liberali, dar nu reusim sa avem site-ul principal al organizatiei updatat. Explicatia mea din afara biroului ar fi ca probabil majoritatea celor din biroul national sunt mai preocupati de proiectele sau de activitatea filialei lor decat de activitatea la nivel national, care cade pe umerii a una-doua persoane. Personal am considerat si consider in continuare ca biroul national ar trebui sa fie mai redus in componenta, sa existe o competitie mai puternica pentru acces acolo, dar si activitatea fiecarui membru din birou sa fie mai apreciata, pentru ca intr-o multime de 35 de oameni este mai dificil sa te faci remarcat sau sa ai initiativa... Dar in momentul de fata eu sunt membru simplu al TNL, iar activitatea mea politica nu este in zona TNL, deci nici raspundere asa ca prefer sa nu intru in detalii la momentul de fata.
Fac totusi o precizare: este problema majora a actualizarii site-ului, nu neaparat a lipsei de continut (un exemplu e chiar activitatea internationala).