miercuri, 28 aprilie 2010

Cartierul Virtual - prima etapă

Revin cu anunţul primei etape a concursului CARTIERUL VIRTUAL si cu câteva informaţii în completare sau precizări.

Cum am anunţat, concursul premiază cele mai interesante articole, iar la prima etapă se pot propune articole până la data limită 9 mai.

Am ales ca primă temă acest titlu orientativ - Cartierul meu virtual - din mai multe motive:
- Este începutul proiectului şi aştept de la dumneavoastră sugestii, sfaturi, încerc să aflu ce aşteptări aţi avea de la o astfel de iniţiativă, eventual şi despre ce aţi dori să vorbim în viitor la acest capitol
- Pe de altă parte, titlul generic poate permite subtematici de sezon, cum ar fi "Ce vreau / ce aş putea să fac de 1 Mai (eventual în cartier sau în Bucureşti)? Ce am aflat că pot face în cartierul meu ăn timpul liber? - că tot e zi de sărbătoare Ziua Europei în cartieul meu ş.a.m.d.
- Aceată primă etapă e şi una destinată mediatizării, deci ajutoare/parteneriate în acest sens sunt binevenite.

Despre premii, aflaţi în postarea mea anterioară. Aştept reacţiile dvs., mulţumesc celor care au oferit deja feedback. Unul dintre acestea, propunerea de imn al programului:


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: