luni, 26 aprilie 2010

Cartierul Virtual - inaugurare

Astăzi inaugurez un program dedicat comunicării pe acest blog, iniţiativa este la început şi în faza de proiect pilot, aşa că sugestii, propuneri sau sfaturi sunt binevenite, iar eventualele imperfecţiuni de început sper să fie scuzate.
Programul pe care vi-l propun este de fapt un concurs şi se intitulează CARTIERUL VIRTUAL. Prin acest program, vă propun să colaborăm la articolele de pe acest blog, iar eu personal îmi propun să reuşesc un dialog mai bun cu cetăţenii din Colegiul D28, Crângaşi-Giuleşti-Regie, zona în care mă implic din punct de vedere politic.

Concursul este simplu: se vor premia cele mai interesante articole primite de la dumneavoastră pe tema propusă în fiecare etapă, iar acestea vor fi şi publicate. Articolele pentru concurs pot fi trimise ca postare fie la anunţul concursului (adică aici), fie pot fi trimise pe adresa liviu.jicman@gmail.com (dacă doriţi păstrarea confidenţialităţii asupra unor date personale), dar, indiferent de modul de înscriere, pe blog sau email, vă rog să nu uitaţi să menţionaţi: numele dumneavoastră, adresa de rezidenţă, un email de contact; un nr. telefon de contact este opţional.

Oricine poate trimite / poate propune articole, iar cele mai interesante vor fi publicate pe blogul „Perspective”. La concursul cu premii participă doar autorii rezidenţi în următoarele zone:
Crângaşi
Giuleşti
Regie
Grozăveşti
Politehnică – Bdul Iuliu Maniu, în proximitatea Liceului „Tudor Vladimirescu”

Intră în concurs doar articolele care sunt trimise până la data-limită anunţată.
Pentru a participa la concurs, articolele trebuie să fie pe tema propusă pentru etapa respectivă.

Pentru această primă etapă, data-limită pe care o propun este: 9 mai.

Iată şi premiile pentru această etapă:
Premiul întâi:
Cartea 1000 Places to See Before You Die a Patriciei Schultz
Premiul al doilea: 2 locuri la ultima reprezentaţie din această stagiune a celui mai nou spectacol de la Teatrul Masca, Una Historia de Tango
Premiul al treilea: cartea Ce au fost, de Neagu Djuvara

Tema:
Cartierul meu virtual

Pentru prima etapă a acestui program, am ales ca temă chiar titlul acestei iniţiative. Vă propun să aflăm împreună unde găsim cartierul nostru în mediul online. Ce am descoperit in mediul online despre cartierul meu? Ce informaţii, ce site-uri, ce oameni din zona mea am găsit pe internet? Despre ce evenimente din cartier am aflat căutând pe internet?


PS: Chiar dacă data limită de transmitere a articolelor este 9 mai, primul articol înscris în concurs va primii premiul de debut, 2 bilete la spectacolul de joi, 29 aprilie, ora 20.00, de la Teatrul Masca, Una Historia de Tango.

PS2: Tot pentru prima etapă, există un premiu special (acelaşi ca cel ante-menţionat) pentru cititorii blogului nerezidenţi în colegiu, respectiv premiul pentru cel mai bun promoter al acestui program .

Dacă am uitat ceva, revin cu detalii. Vă aştept!

7 comentarii:

Bibliotecaru spunea...

Eu vă ofer un imn... ca să zic aşa:

Gheorghe Florescu - Cartiere Virtuale

tiberiu2009 spunea...

Eu va propun sa acceptati si participanti in afara concursului(din alte localitati).

ADRIAN spunea...

eu propun sa fie mai multi comentatori ai blogului inainte de a fi un concurs ...
concursul este aplicabil intr-o zona de inghesuiala, ca mod de selectie. deocamdata nu prea e baza de selectie ca sa zic asa.
asta o zic cu amicitie, nu vreau sa para rautacioasa constatarea mea.

Liviu Jicman spunea...

@ Biblitecaru
Multumesc, deocamdata nu am reusit sa accesez fisierul, spune ca accesul e restrictionat, dr promit sa-l caut maine dimineata cand revin dintr-o zona mai offline
@ Tiberiu
Vom mai avea ocazional si sectiuni dedicate celor din afara zonei propuse, dar oricum, subliniez faptul ca poate contribui oricine cu articole si alte propuneri, doar ca in general premiile vor fi simbolice pentru cei din alte localitati - ar fi si mai complicat cred sa ne intalnim. Pe de alta parte, nu vreau sa ascund intentia clara pe care o am prin aceasta initiativa, nu e un secret: imi propun o mai buna comunicare cu cetatenii din colegiul fata de care am o responsabilitate la nivel politic, iar daca prin cateva premii se va putea incuraja aceasta comunicare, atunci obiectivul este in mare parte atins.
@ Adrian
Nu e nicio rautate, nu tintesc neaparat un trafic extraordinar pe blog, dar sunt 100% de acord ca vizitatorii sunt intr-o foarte mica masura din zona noastra, iar dintre cei activi care mai si comenteaza cum sunteti dvs. sunt chiar prea putini. Va promit insa ca ne extindem si ca incerc sa facem si o mediatizare a concursului la nivel local care tocmai asta sa ne aduca - o baza de selectie mai larga. E unul din motivele pentru care am spus ca prima etapa e o etapa pilot, iar frecventa nu va fi constanta in prima faza, tocmai pana gasim cele mai bune mijloace de a invita cat mai multe persoane din zona noastra sa viziteze in mod activ blogul.

ADRIAN spunea...

Am primit doua invitatii informale de a participa la comisia pentru cultura a PNL Bucuresti avand in vedere ca existenta fizica a unui carnet de membru de partid nu este obligatorie. Merita sa ma implic? Intreb, caci am inteles ca la nivel de Bucuresti formarea comisiilor este coordonata de un domn respectabil dar pe care n-as vrea neaparat sa-l numesc.

Liviu Jicman spunea...

@ Adrian
:D Ati inteles corect.

Eu zic ca merita, cu atat mai mult cu cat stiu ca puteti veni cu propuneri concrete pe domeniul cultural, iar comisiile la nivel de Bucuresti au tendinta sa abordeze mai degraba teme nationale, printre altele si din lipsa proiectelor nationale.
Totusi, pentru a va da un sfat corect si complet, v-as intreba cand ati primit aceste invitatii. Comisiile de specialitate ale PNL sunt intr-o reorganizare de sus in jos (poate ati aflat de pe blogul lui Mihai Voicu ca s-au numit coordonatorii la nivel national) si urmeaza sa se numeasca si noile conduceri la nivel e Bucuresti. Deci, fara sa fie mai putin interesanta activitatea, e de vazut daca invitatia ati primit-o de la cineva care va fi implicat in coordonarea comisiei respective sau a fost.

ADRIAN spunea...

pai am aflat de la cel care cred ca o va conduce in final :)
azi, coincide cu a doua invitatie.