miercuri, 7 aprilie 2010

Acum un an

În această seară au avut loc în mai multe oraşe din Basarabia şi România evenimente de rememorare manifestaţiilor pentru Democraţie în Republica Moldova de acum un an. Mi-a părut foarte rău că nu am putut ajunge la întâlnirea de la Universitate din seara asta.
Este o idee preţioasă pentru care îi felicit iniţiatori, pentru că spiritul de solidaritate pentru democraţie, de unitate în jurul unor principii care depăşesc graniţele, cu atât mai mult cu cât se manifestă la generaţia tânără mi se pare foarte important.
Aşa a fost anul trecut:

Un comentariu:

ADRIAN spunea...

Multumesc pentru adaugarea mea in lista de bloguri! In reciprocitate a procedat la adaugarea "perspectivelor" in lista mea.

Astept totusi un comentariu cu un punctaj PNL asupra problemei invatamantului .... de la noi, nu din republica sora si vecina :)