joi, 25 martie 2010

Bine că a trecut căruţa, chiar dacă era înaintea boilor

Ne-am liniştit şi cu dezbaterea politică pe cazul Voicu. De fapt, probabil că nu ne-am liniştit, probabil că discuţiile pe această temă vor continua, dar din punct de vedere tehnic, nu mai e treaba politicienilor: senat şi-a dat acordul pentru cererea DNA de arestare preventivă. Aşa că acum îmi pun şi eu două întrebări retorice fără să fiu suspectat de pactizare cu diavolul:
- Vă daţi seama ce arie de selecţie are PSD în condiţiile în care singurii candidaţi pe postul de ministru al internelor şi administraţiei au fost Oprea, şeful mafiei personale a lui Năstase, şi Voicu, şeful mafiei personale a lui Vanghelie? Mi se pare mai grav decât statutul de candidat la acest post a lui Cătălin Voicu, faptul că în afară de cei doi alţi doritori nici măcar nu au existat, deci recunoaşterea internă a celor doi era maximă
- Oare nu era mai logic ca DNA să adreseze cererea de arest preventiv mai întâi unui judecător şi doar în caz de răspuns favorabil Parlamentului? Dacă cererea va fi respinsă în instanţă, senatorii care s-au agitat pe tema asta vor fi nişte papagali, ca şi contribuabilii care îi plătesc să piardp timpul. Pe de altă parte, presiunea publică pe judecător, după ce senatul şi-a dat acordul, va fi semnificativă şi malefică.

2 comentarii:

tiberiu2009 spunea...

Va dati seama cum era daca iesea Geoana presedinte? Nu ca ar fi fi bine cu Basescu.

Liviu Jicman spunea...

:D nu ne trebuie o imaginatie foarte bogata, realitatea ne ofera destule exemple.