vineri, 26 februarie 2010

O iniţiativă care merită şi semnătura dumneavoastră

Mă alătur şi eu unei iniţiative lăudabile şi necesare, o reacţie a societăţii civile, aşa cum din păcate se întâmplă tot mai rar în ultima vreme.
Este vorba despre o iniţiativă pentru continuarea activităţii a două insituţii, Institutul pentru Investigarea Crimelor Comunismului în România şi Institutul Naţional pentru Memoria Exilului Românesc, între timp fuzionate, respectiv pentru rămânerea în fruntea acestora a lui Marius Oprea.
Aici găsiţi textul protestului lansat astăzi.


Şi pentru că tot mă aflu într-o perioadă a mea petiţionară (ştiţi dumneavoastră, am lansat nişte propuneri pentru statutul PNL aici), susţin din toată inima Petiţia de sustinere a lui Marius Oprea in fruntea IICCMER, o cauză pentru care merită să ne luptăm fiecare dintre noi aşa cum putem mai bine!
Eu am semnat şi sper să vă conving şi pe dumneavoastră să o faceţi.

4 comentarii:

Lilick spunea...

Haha! Da, e o perioada mai petitionara. Nu stiu daca concret se vor rezolva acum prea multe, dar implicarea pentru idei si cauze nu strica, din contra, e un exercitiu democratic.

Liviu Jicman spunea...

Ei, totusi eu sunt optimist!

cocosatul_07@yahoo.com spunea...

Sunt pentru UNINOMIINAL. Crin ANTONESCU seamana din ce in ce mai mult cu MARESALUL, iar regimul sau din penele cu o dictatura! JOS COMUNISMUL DIN PNL! Il VREM PE TARICEANU ! sa vina si sa redea libertatea si democratia in partid. Sa vina si sa elimine pe Popa, pe Morega si pe Almasanu si pe altii ca ei pt. ca deja ANTONESCU = NOREGA. PNL NU ARE NEVOIE DE DICTATORI SI NICI DE BARONI !

Liviu Jicman spunea...

@ cocosatul_07@yahoo.com
Daca extindem discutia au existat din pacate si in mandatul domnului presedinte Tariceanu introduse anumite prevederi restrictive, una din acestea este obligatia, la toate nivelurile, de a depune candidaturile cu 48 de ore inainte. Cred ca si la asta daca am renunta, nu ar fi nicio pierdere pentru partid, poate doar pentru cei care incearca sa organizeze "cooperative" bine-structurate. Chiar ma intreb cum se va aplica asta chiar la Congresul de saptamana viitoare, in conditiile in care nu s-a transat (si inteleg ca abia miercuri joi vom stii) structura de conducere.