miercuri, 24 februarie 2010

ICR face şi lucruri bune

Chiar dacă ieri am lansat o petiţie (vezi aici) cu câteva propuneri pentru viitorul Statut al PNL, pe care eu le consider foarte importante, şi fără să uităm de asta (între timp încercăm să construim şi o platformă de dezbatere pe facebook aici), astăzi mergem mai departe pentru că n-aş vrea ca blogul să rămână încremenit doar ca să adun mai mulţi semnatari la petiţie (n-a, că am scăpat o aroganţă!).
Dar şi pentru că nu pot trece cu vederea peste un eveniment interesant, cu atât mai mult cu cât am ales ca motto la blogul meu un citat din personajul principal al acestei manifestări:

Institutul Cultural Român organizează joi, 25 februarie, ora 18.00, organizează întâlnirea cu tema "Vocile lui Petre Ţuţea". La sediul din Aleea Alexandru, nr. 38, Bucureşti va avea loc o dezbatere, lansarea celui de-al doilea număr al revistei Academia de Poezie, dar şi un recital. Spre marea mea tristeţe nu voi putea ajunge la ora respectivă din motive obiective, dar sunt sigur că dacă veţi participa la eveniment nu veţi regreta.


Niciun comentariu: