marți, 9 februarie 2010

Despre ce merita să vorbim astăzi

Mi-am găsit ceva timp să scriu un articol pe blog supă o zi de pauză, şi mă întrebam ce subiect ar trebui să tratez:
- să scriu despre inzăpezire şi deszăprezire? Nu, pentru că e prea bătătorită zăpada de vorbe şi emisiuni televizate şi îmi este suficient să mă gândesc la întoarcerea prin nămeţi spre casă din seara asta, îcât să nu-mi doresc să vorbsc despre asta
- să scriu despre politică, subiectul preferat de comentarii pe acest blog? Am intrat pe site-ul realităţii şi am observat, într-o secţiune de pe prima pagină un top cu personajele politice cele mai prezente în ştiri - pe locul întâi, Marian Vanghelie. Deci nu...
- să vorbesc despre situaţia din educaţie? Poate că s-ar merita, dar dacă aş menţiona reuşita de azi a sindicatelor privind mărirea procentuală "intre 2-15%" a salarilor pentru 30.000 de dascăli în condiţiile în care 15.000 vor fi disponibilizaţi, deci li se reduc salariile 100%, ar părea că sunt ironic, iar subiectul e prea serios pentru asta. Aflaţi mai multe aici.
- să reiau semnalele de alarmă despre nesimţirea unora? Oricum nu prea se sinchiseşte nimeni. Salut totuşi pe acestă cale reportajul celor de la Inpolitics referitor la ceea ce NU face Crucea Roşie de când se află sub papucul Mihaelei Geoană. Poate dacă reacţiile mass-media ar fi ceva mai prezente pe această temă, am avea o şansă de reintrare în normalitate...
Despre toate astea nu ştiu ce aş putea scrie azi.
Aşa că o să vă redau o ştire scurtă, pe care am aflat-o şi eu dintr-un colţ de pagină:
Lucian Pintilie a mai luat un premiu. De data asta ca sciitor. Este vorba de Premiul pentru cea mai bună carte străină despre cinema şi i-a fost acordat de către Sindicatul criticilor de film francezi. Ştirea completă o puteţi găsi aici. Poate merită să vorbim şi despre asta, ce credeţi?

Un comentariu:

atitudini spunea...

Vorbeste-mi despre flacara violet! Nu ma lua pe mine cu scriitori, regizori, cultura si premii!

Vreau flacara violet!