miercuri, 6 ianuarie 2010

La început de an în blogosferă

Pentru că este început de an, e timpul şi pentru noi începuturi, pentru planuri noi pentru acest an, inclusiv în ceea ce priveşte activitatea din blogosferă. Aşa că, profitând de această ocazie, îmi propun şi eu o mică transfigurare a acestui blog. Voi simplifica acest site, din punct de vedere vizual, dar şi în privinţa conţinutului pe ici pe colo prin părţile esenţiale. Îmi propun în acelaşi timp ca atenţia să fie asupra articolelor, aşa că o să încerc ca acestea să fie mai elaborate, poate nu aşa frecvente, dar cu o consistenţă mai mare. Şi sper să reuşesc să vă fac, cu timpul, şi nişte surprize.
Vă mulţumesc dumneavoastră, tuturor cititorilor mei de până acum şi sper să continuăm împreună cu şi mai milt spor anul acesta!

3 comentarii:

Adela spunea...

Spor in tot ce iti propui, stiu ca ne vei surprinde mereu pozitiv! :)Te astept la dans!

Marius Balos spunea...

Pai, spor! Ca blogul e citit chiar daca nu intotdeauna comentariile ti-o releva.

Liviu Jicman spunea...

Multumesc tuturor!
@ Marius Balos
:D Chiar asa! PS: Daca am dezbate mai intens n-ar strica insa, dar cred ca si stilul meu trebuie adaptat pentru asta ;-)