joi, 14 ianuarie 2010

Angajăm preşedinte de partid parlamentar

Ştirea de actualitate este că Daniela Popa, actualmente Preşedinte al Partidului Conservator şi Vicepreşedinte al Camerei Deputaţilor este pe cale să părăsească Parlamentul României pentru a face parte din Comisia de Supraveghere a Asigurărilor.
Primul lucru care îmi sare în ochi este ridicolul situaţiei. Un preşedinte de partid aflat în funcţie şi în mijlocul mandatului să se retragă subit pentru un job în afara politicii mi se pare absolut neserios. Hai că funcţia asta de Vice-Preşedinte al Camerei văd că îndeamnă la zări mai calde, asta deja ştiam, dar chiar să te trezeşti ca organizezi un congres extraordinar la un partid ce consideră parlamentar pentru că s-a angajat şefu' (în cazul de faţă şefa) , asta nu-mi amintesc să se mai fi întâmplat.
Trecând peste această parte hazlie, problema gravă de data această la care trebui găsit un răspuns va cădea pe umerii PNL, iar asta mă preocupă mai mult ca membru al acestui partid. Comentam anterior, apropo de alegerile din Colegiul 1 Bucureşti şi de neparticiparea PSD-ului în cursă, că protocolul local între PNL şi PSD ne dezavantajează pe noi, pe liberali, printre altele pentru că probabilitatea de a avea anticipate într-un colegiu psd-ist e mai mult decât dublă (pentru simplul fapt că-s mult mai mulţi parlamentari PSD decât PNL în Bucureşti). Dacă atunci era un risc teoretic, respins de mulţi cu ideea "n-o să se mai retragă nimeni", iată că acum suntem în faţa faptului împlinit şi a deciziei de a avea sau nu candidat într-un colegiu din sectorul 4 (pentru că sper ca PNL să decidă finalmente să aibă un candidat acolo). Dacă răspunul va fi negativ, deja mă gândesc ce misiune imposibilă vor avea colegii mei din sectorul 4 la viitoarele alegeri locale împotriva primarului Piedone.

Niciun comentariu: