duminică, 22 noiembrie 2009

Iar Năstase?

Am propus pe blog în ultimele zile un mic sondaj on-line de pronosticuri asupra unei probleme importante despre care unul dintre candidaţii importanţi - Mircea Geoană - nu a vrut să ne spună nimic în campanie. Dacă pentru ceilalţi, nominalizarea unui premier a fost chiar un element de mândrie electorală, să însemne oare că Mircea Geoană are un gând ascuns despre care nu vrea să aflăm pentru că l-ar costa electoral? Nu ştiu, dar nu găsesc normală situaţia în care cel ami mare partid -aşa cum le place să-şi spună - nu anunţă ce premier va susţine după alegeri. Asta deşi, cu alte ocazii, când era clar că nu au instrumentul de a face propuneri, lansau drept candidat pierzător la aceasta funcţie chiar pe şeful partidului (mă refer la alegerile parlamentare din 2008).
Rezultatele votului on-line:
Adrian Năsate 50% - pe primul loc. Cred că autoritarismul lui Băsescu de azi ni se va părea în această situaţie un vis frumos
Marian Vanghelie 36% - locul doi... Fără comentarii, pentru că mă jenez să vorbesc despre o Românie cu Vanghelie prim-ministru
Mihaela Geoană 10% - dor medalie de bronz, probabil că s-ar mulţumi să tragă sforile soţului de deasupra creştetului lui
Ion Iliescu pare într-adevăr uitat în ramă de Geoană, a uitat să-l aducă şi la ultima dezbatere.
Sigur că nu am aflat prin acest sondaj răspunsul la întrebare, poate că am avut ocazia însă să ne gândim la ameninţarea care ne paşte. Eu unul sper să nu fim nevoiţi să aflăm răspunsul corect.

Un comentariu:

Lilick spunea...

Cred ca cei care au votat habar nu au ca Geoana si Nastase fac parte din tabere complet diferite in PSD. Bag mana in foc ca Nastase nici macar nu il voteaza pe Geoana, ca multi alti pesedisti. Varianta Iliescu e chiar amuzanta. :))
Ajungea sa pui o singura varianta de 4 ori: Vanghelie. :)))