vineri, 20 noiembrie 2009

Cu ce senzaţie despra candidaţi am rămas după dezbatere

Probabil că vom mai avea timp de discuţii şi analize detaliate pe tema dezbaterii dintre cei trei prezidenţiabili, dar iată care sunt impresiile mele la cald:
- Am văzut un candidat energic în peroana lui Crin Antonescu, aş adăuga chiar mai determinat decât de obicei. Având în vedere că suntem la final de campanie, pot spune că se vede că are energie din plin pentru încă două săptămâni.
- Am văzut un candidat obosit şi plictisit în persoana lui Traian Băsescu, nu m-aş grăbi să judec aspru discursul sau ideile din seara asta, starea de blazare mi se pare îngrijorătoare pentru un şef de stat încă cinci ani.
- ... Mircea Geoană ce a spus în seara asta? A reţinut cineva?

Un comentariu:

ateologu spunea...

Cei care cred în democraţia adevărată au doar două opţiuni duminică:
- votul ca aici: http://www.youtube.com/watch?v=WReTbvWd_mg
- votul anulat

Dar în niciun caz să stea acasă, că aşa nu se schimbă nimic.