vineri, 2 octombrie 2009

Ce rămâne când unii părăsesc ciolanul

Acest articol ar fi trebuit să fie unul cu multe link-uri şi comentarii ale mele la ficare link. Din păcate, va fi unul fără nicio redirecţionare, niciun link, niciun citat.
Am crezut că presa ticăloşită care aleargă doar după senzaţional nu a mediatizat rapoartele de activitate de la finalul mandatului miniştrilor PSD care au părăsit astăzi Guvernul. Aşa că în seara asta am luat minister cu minister şi site cu site şi am căutat ceva măcar similar.
Surpiză: nu am găsit nimic.
Ba da, există o excepţie, pe site-ul ministerului mediului: "Raport privind activitatea desfasurata de Ministerul Mediului in anul 2006".
Oricât de surprinşi ar fi fost miniştrii PSD, totuşi mâine se împlineşte o săptămână de când se vorbeşte despre ieşirea iminentă a lor de la guvernare. Mai mult, nu au fost demişi ci au demisionat, deci au ales singuri momentul oportun. Chiar dacă ieşirea lor de la guvernare a fost una ceruta de PDL-işti, mi se pare un gest care descrie totala lipsă de responsabilitate pentru actul de guvernare această atitudine. În afară de remarca lui Dan Nica "ne revedem după 6 decembrie", remarcă prin care vrea să genereze lipsa de reacţie a aparatului funcţionăresc la comenzile noilor şefi, după semi-guvernarea PSD nu rămâne nimic...

Niciun comentariu: