duminică, 20 septembrie 2009

"Deputatul PDL face bani la OTV"

Am căutat prin cartier să găsesc biroul parlamentar al deputatului Dănuţ Liga, fostul meu contracandidat. Deocamdată nu am găsit nimica, dar poate că nu am ştiut eu unde să caut... Asta cu toatr că în campanie domnul Liga a promis un birou parlamentar mobil care va da audienţe în câte una din zonele colegiului în fiecare zi a săptămânii.
Am aflat însă din presă, într-o investigaţie amplă a jurnaliştilor de la Evenimentul Zilei, despre afacerile, sau mai degrabă, combinaţiile imobiliare ale lui Dănuţ Liga, implicat prin interpuşi într-o afacere dubioasă, tombola "100% Adevărat" de la OTV.
Aflaţi mai multe la:
SENZATIONAL-Alianta-PSD-PDL-face-bani-la-OTV
Şi poate dacă daţi un sms, aflaţi şi cum îl puteţi găsi de deputatul din Colegiul D28... sau mai bine nu, că vă taxează degeaba!
Interesant este că, deşi intervievat despre imobilul pe care l-a pus la dispoziţie, Dănuţ Liga a confirmat aceasta, imobilul nu figurează în declaraţia de avere, ca să nu mai vorbim de declaraţia de interese unde ... nu apare nimic.
Dar aceste neglijenţe se pot trece cu vederea, pentru că domnul deputat Liga este activ în Parlament. Are la activ 2 declaraţii politice, dintre care una a fost depunerea jurământului.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cu respect domnule,80% dintre cei care aleg sa faca politica sunt infractori sau sustin anumite grupuri de interlopi pana cand acest lucru nu dispare din viata politica Romania nu are mari sanse sa prospere !!!! cu respect

Liviu Jicman spunea...

Sunt infractori foarte mari unii oameni din politica, dar eu unul am vayut in cei peste 10 ani de cand activey in PNL ca nu toti sunt asa, ba chiar sunt sigur ca nici macar majoritatea lor nu sunt asa. Din pacate aceasta perceptie este data de aceia mai putini care insa fura foarte mult. Singura solutie de a iesi din acest cerc vicios este ca nu doar sa ii aratam (in presa) pe aceia rai, c sa ii sanctionam (prin institutiile statului care supravegheaya, prin justitie sau macar prin vot) si sa ii promovam pe cei buni. Cred ca tocmai generaliyarea prostei imagini asupra clasei politice face ca cei care fura, sunt corupti samd sa doarma linistiti, sa isi vada in continuare de treburi fara grija ca vor fi identificati.