sâmbătă, 1 august 2009

un model autentic

La începutul lunii trecute participam la un eveniment la Palatul Parlamentului. Era vorba de lansarea programului de candidat la funcţia de Preşedinte al României al lui Crin Antonescu.
Atunci discursul unuia dintre vorbitori a fost - pentru mine - partea cea mai memorabilă a programului, din mai multe motive: pentru că vedeam din nou un vechi lider liberal, dispărut din luminile rampei în ultima vreme, în prim-planul scenei politice; pentru că revedeam un lider recunoscut, apreciat şi necontestat; pentru că revenirea domniei sale cu un mesaj de forţă era un semn de bun augur pentru candidatul liberal. După eveniment am vrut chiar să scriu despre asta, dar fie n-am găsit inspiraţie, fie m-am temut că, pentru cititorii blogului, va părea ciudat ca, după un eveniment creat pentru candidatul PNL la funcţia supremă eu să-mi concentrez atenţia spre un alt personaj politic. Cu siguranţă, am greşit! Ar fi fost ultima ocazie...
Astăzi am aflat despre plecarea dintre noi a domnului Sorin Botez, un om remarcabil, membru fondator al PNL şi dizident anticomunist. Din păcate, şi eu şi alţii, tineri sau mai puţin tineri din politica şi societatea românească, am mai pierdut un model autentic.

Niciun comentariu: