marți, 25 august 2009

Un detaliu nesemnificativ

Nu vreau să vorbesc prea mult despre marele scandal de securitate iscat de afacerile lui Mircea Băsescu. Deja blogosfera este invadată de informaţii mai mult sau mai puţin credibile pe această temă, iar o analiză serioasă cred că trebuie să includă toate informaţiile, relaţiile sau cumetriile celor implicaţi în aceste afaceri.
Totuşi, mi-a atras atenţia un element care este cert, deoarece a fost prezentat ca şi o scuză pentru implicarea lui Mircea Băsescu: Sorin Purcărea, unul din personajele implicate în afacerea cu transport de muniţie, explica implicarea limitată doar la acţiunea de descărcare a mărfii în port a fratelui preşedintelui, spunând că "firma acestuia este SINGURA care derulează operaţiuni de descărcare şi manipulare a containerelor în port".
Adică, să înţeleg că în ţara noastră, declarată o mândră economie de piaţă funcţională, fratele Preşedintelui se bucură câştigând de pe urma unei activităţi de monopol privat??? Care activitate de monopol nici măcar nu este una inovativă, ci una arhi-cunoscută şi necesară în cel mai mare port al României?
Probabil că am pierdut eu busola şi urmăresc fleacuri din astea principiale. Când toată lumea caută activităţi teroriste, ceea ce am subliniat eu cu siguranţă e o bagatelă...

Niciun comentariu: