joi, 27 august 2009

Penalista din Buzău

Am stat mult pe gânduri înainte de seria de articole pe tema "Elena Udrea" din urmă cu câteva săptămâni, pentru că evitasem discuţiile despre acest personaj atât pe blog, cât şi în discuţiile politice. Considerasem că nu am ce să dezbat pe seama Elenei Udrea, şi că ar fi şi nepotrivit, ţinând cont de anvergura limitată din punct de vedere intelectual al dânsei, dar şi evidenţele privind lipsa oricăror merite pentru ascensiunea sa politică. Credeam, de asemenea, că nu merită nicio publicitate gratuită, acesta fiind procedeul principal prin care a ajuns vedetă.

Totuşi, am schimbat această abordare pentru că, odată cu obţinerea postului de ministru, Elena Udrea nu mai este un simplu personaj care face bâlci ca să fie votată de alegătorii din Drumul Taberii, nu mai este nici o ţaţă de serviciu la Preşedinţie care să arunce seminţe de scandal. A devenit o persoană care ne guvernează pe toţi, în mod direct.
În concluzie, accept criticile cititorilor mei care vor spune că mă cobor la nivelul de discuţii al Elenei Udrea, dar fac asta din motive de interes public.

Revenid la subiectele zilei... Prea des am auzit expresia "doamna Udrea are pregătire juridică, se pricepe...", spusă de cele mai multe ori ironic de adversari politici sau chiar de ziarişti, încât începuserăm cu toţii să credem. Noroc că recentele iniţiative ale dânsei ne-au amintit despre subţirimea pregătirii sale profesionale: zilele trecute, penalizta Elena Udrea a reuşit performanţa de a depune plângeri penale împotriva membrilor comisiei de anchetă pentru exact infracţiunile de care aceştia nu pot fi acuzaţi în calitatea lor de parlamentari.

Niciun comentariu: