miercuri, 12 august 2009

Impresii după Delegaţia Permanentă a TNL

Sâmbătă am participat la Brăila la Delegaţia Permanentă a Tineretului Naţional Liberal, forul care reuneşte conducerea naţională şi preşedinţii de filiale ai tinerilor liberali.
Nu mă mai întâlnisem de ceva vreme cu colegii din ţară şi m-am bucurat de revedere, însă pe lângă aceasta, eram interesat şi de proiectul asumat de tinerii liberali la nivel naţional şi care să fie cea mai importantă acţiune de pre-campanie în partid, "Echipa lui Crin".
Ceea ce mi-a plăcut de la început la acest proiect este că era deschis participării chiar şi tinerilor simpatizanţi liberali, nu exclusiv membrilor de partid.

La şedinţă însă am văzut că majoritatea celor prezenţi erau foarte implicaţi şi preocupaţi, chiar dacă eram în plină vacanţă. Mulţi tineri şi-au asumat un rol important de coordonare la nivelul filialelor, nu au renunţat la "activism" odată cu plecarea de la guvernare. Ba dimpotrivă, s-au implicat în acest proiect, care înseamnă în primul rând contactul direct cu cetăţeanul. Asta mă face să cred că semnele sunt bune nu doar din perspectiva alegerilor prezidenţiale, cât şi a schimbului de generaţii în PNL.

Niciun comentariu: