sâmbătă, 15 august 2009

Cum se organizează o acţiune de campanie reuşită

Atunci când ai un partid puternic şi un candidat la preşedinţie slab, fiecare acţiune de campanie trebui bine gândită astfel încât să nu ai eşecuri, ci doar.... ştiţi dumneavoastră ce.

Să luăm un exemplu. Să zicem că vrei să-ţi promovezi candidatul în perioada de concedii.
Se alege un judeţ în care preşedintele Consiliului Judeţean e de la tine din partid, om de bază, sau stană (dacă ar fi să ne gândim cum l-au găsit poliţiştii la volan cu ceva vreme în urmă), să zicem ... judeţul Constanţa. Acesta face o investiţie modică de 300.000 în eveniment. Apoi se alege o localitate în care primarul să fie de aceeaşi culoare roşie cu preşedintele Consiliului Judeţean, dar şi cu candidatul - evident. Să zicem Mangalia. Acesta face şi el o investiţie modică tot din banii publici de 500.000. Şi se găseşte şi un eveniment cu ceva tradiţie şi audienţă.... să zicem festivalul Callatis. Iar ca să dai aura necesară, nu e suficientă prezenţa candidatului, ci trebuie să anunţă că evenimentul este "sub înaltul patronaj" al candidatului... chiar dacă patronajul ăsta nu aduce nimic, ce mai contează.

Dacă la toate acestea mai ai bonus şi un preşedinte de televiziune publică tot de la PSD, efectul e garantat: vede tot poporu' în direct, nu doar turistu' aflat în concediu.

Niciun comentariu: