joi, 27 august 2009

Crin Antonescu în direct cu bloggerii

Crin Antonescu a (re)intrat în blogosferă. Şi ne promite că va fi personal prezent, cu scrieri, pe blogul domniei sale.
Am aflat că astăzi, la ora 18.00, are loc la Mamaia şi lansarea oficială oficială a blogului în cadrul Şcolii de Vară a TNL, chiar dacă postările au început deja să apară:
http://www.crinantonescu.ro/Blog/CrinAntonescu/art/96/O-altfel-de-campanie-sincera-si-simpla.html#comments
Este o veste bună pentru mine că liderul PNL inaugurează prezenţa sa on-line alături de comunitatea tinerilor liberali şi cred că este un debut fericit şi pentru prima zi a acestei şcoli (care se va desfăşura până la finele săptămânii la Mamaia).
Îi dorim inspiraţie maximă (deşi ştiu că la acest capitol excelează) şi dialoguri cât mai vii!

2 comentarii:

COSTI spunea...

Mda, numai sa nu fie ca si cel al lui Ludovic.

Adica, pana la alegeri, apoi o mare… pauza !

Ce spui de asta???

Liviu Jicman spunea...

La intervenţia din cadrul şcolii de vară, atât cât am văzut-o şi eu la televizor pentru că din păcate nu am putut ajunge acolo, Crin Antonescu a subliniat că doreşte ca deschiderea blogului să nu fie asociată nicidecum cu apropierea campaniei electorale, ci cu dorinţa de a comunica cu tânăra generaţie pe un canal favorit al acesteia. Nu rămâne decât să vedem dacă va reuşi să se ţină de cuvânt, dar eu sper că aşa va fi.