marți, 14 iulie 2009

Plăcintă: chiflă sau pleaşcă pentru PDL

Nu-mi plac jocurile de cuvinte cu numele unor persoane, şi cu atât mai puţin mi se pare politicos să folosesc acest procedeu - în paranteză fie spus, constat că mai ales ăn presa sportivă, aceasta devine o obsesie - dar de data aceasta nu mă pot abţine să fac o remarcă:
Avem un nou ministru al tineretului şi sportului din această seară. Rămâne de văzut dacă această decizie pe fugă a PDL se va dovedi a fi o "chiflă", sau dimpotrivă, prestaţia doamnei ministru va fi o "pleaşcă" în prestaţia general proastă a acestui guvern.

2 comentarii:

andreea spunea...

"Chifla" sau "pleasca" oricum este si va fi pentru noi. Mi se pare ca efectiv nu aveau ce sa mai faca si au avut de ales intre "pufuleti" o "chifla" care se spera de catre ei sa aiba, conform specificatiilor producatorului, o consistenta mai mare. Ramane de vazut, dar cred ca si "chifla" va fi transformata in pufuleti aerati. Spun asta mai ales ca cica noua sefa MTS este om de afaceri de "succesuri".
Pacat ca se limiteaza lumea la Ridzi si nu-si arunca ochii si la alte institutii unde sunt lucruri si mai grave, icepand le la licitatii cu targhet si pana la functiile din ministere,ssmd.
Asta e praf in ochi si o chestie comuna cunoscuta de noi cei din institutii.
Consider ca trebuie sa se atraga atentia PE BUNE si aratate dovezi graitoare.

Liviu Jicman spunea...

Cred că este foarte adevărat faptul că aşa-numitul caz Ridzi este de fapt nesemnificativ în rândul guvernanţilor, şi că dacă am avea acces la informaţii sau acestea ar fi băgate în seamp, am vedea furturi mult mai mari pe la alte ministere.